тренинг

Ефективний керівник управління складними підлеглими. Практикум

Личная эффективность →  Лидерство, навыки руководителя
Менеджмент →  Основы менеджмента
Управление персоналом →  Технологии управления персоналом
Город проведения:
Львов
Адрес проведения:
конференц-зал готелю "Джем"
Предыдущие даты проведения:
18 — 19 июня 2018
Компания-организатор:
Мероприятие состоялось
 
Продолжительность: 14 ч. (2 дн.)
Стоимость участия:
3700 грн.
Связаться с менеджером компании-организатора по телефону:
(067) 536-00-29

Программа тренинга

За результатами тренінгу:

  • — керівники посилять свій управлінський і лідерський потенціал, за рахунок оволодіння технологіями ефективного управління підлеглими.
  • — потренують вміння, які необхідні на кожному етапі управлінського циклу: планування, організація, мотивація, контроль.
  • — зможуть ставити завдання так, щоб вони виконувалися, причому, на тому рівні, який необхідний. Стануть отримувати більший результат від співробітників за менший час.
  • — навчаться максимально ефективно мотивувати своїх підлеглих, збудують чітку схему контролю.
  • — Отримають багато ідей і інструментів для підвищення особистої ефективності, і роботи в цілому.

Програма:

Влада, вплив і лідерство керівника

  • — Які особисті якості, риси і властивості сприяють впливу людини на навколишній контекст. Як їх напрацювати. Що скорегувати в своїй поведінці.
  • — Психологія Влади - через які внутрішні механізми ми віддаємо владу над собою і набуваємо влади над іншими.
  • — Прояви харизми. Психологічна сила. Харизма і її складові.
  • — Психологічний комфорт при домінуванні, першості, лідерстві. Робота з почуттям провини і внутрішнім недозволенності в першості.
  • — Як підвищити свій лідерський потенціал. Рівні лідерства. Магнетизм лідера. Повага і гідність.

Ключові функції керівника

  • — Специфіка управлінської діяльності. Управлінська позиція. Рівні управління. Цикл менеджменту.
  • — Типологія співробітників. Особливості управління і специфіка кожного типу
  • — Чотири причини, за якими співробітники погано працюють, методи їх ліквідації. Способи підвищення якості та результативності.
  • — Як в компанії працювати з відповідальністю, вимогливістю і старанністю
  • — Ефективні і не ефективні стилі взаємодії з підлеглими. Основні помилки внутрішньої комунікації.

Ефективна постановка цілей і завдань. Організація роботи підлеглих.

  • — Вибір виконавця. Поняття планки мети для виконавця
  • — Алгоритм постановки цілей і завдань
  • — Постановка завдання в залежності від досвіду, мотивації та ступеня зрілості співробітника
  • — Ознаки прийняття / неприйняття завдання співробітником. Методи роботи з опором.
  • — Правила делегування повноважень. Помилки при делегуванні

Управлінський контроль

  • — Функції контролю. Принципи ефективного управлінського контролю.
  • — Некоректний контроль як фактор де-мотивації підлеглих. Основні помилки контролю.
  • — Види контролю в залежності від складності завдання і рівня зрілості співробітника.
  • — Інструменти контролю. Контроль за результатом і процесом.
  • — Підвищення виконавської дисципліни за рахунок якості управління.

Зворотній зв'язок як метод формування поведінки співробітника

  • — Вплив позитивного і негативного підкріплення на результативність співробітника. Поняття конструктивного і деструктивного зворотного зв'язку
  • — Розвиваючий зворотний зв'язок: призначення, алгоритм надання
  • — Критичний зворотний зв'язок: призначення, алгоритм надання
  • — Умови ефективності критичного зворотного зв'язку. Способи прихованого опору співробітника критиці і методи роботи з ними.
  • — 4 інструменти зворотного зв'язку. Практика.

Мотивація і стимуляція співробітників

  • — Як зрозуміти, що рухає підлеглими. Технологія діагностики потреб і мотивів
  • — Виявлення прихованої і неусвідомленої мотивації. Діагностика спрямованості мотивації співробітників. Методики.
  • — Мотивація персоналу та формування кар'єри. Що, як і в який період часу мотивує співробітника
  • — Ознаки демотивації співробітників: як вони проявляються і що з ними робити?
  • — Мотивація і лояльність. 7 рівнів лояльності. Формування залученості персоналу.

Управління співробітниками в складних ситуаціях

  • — Управління конфліктами. Розбір помилки, проступку і інциденту
  • — Як виявити і зупинити динаміку, запущену проти Вас. На чому вас «роблять», ніж «беруть», на що Ви «ведетесь».
  •  Самосаботаж і опір з боку персоналу. Види опору і способи роботи.
  • — Маніпуляції з боку підлеглих, 21 маніпуляція,контрманіпуляціі
  • «Повернення до життя» втратив мотивацію співробітника. Приборкання «незамінного». Робота з «зірками». Переговори з незадоволеним, воюючим, які чекали підвищення підлеглим.

Типологія і психологія складних підлеглих

  • — Типи складних співробітників. Інструменти діагностики
  • — Психологія проблемних співробітників Х, У, Z
  • — Особливості управління кожним типом
  • — Етапи переходу від результативного співробітника в "складного" і навпаки
  • — Особливості Управління складними співробітниками в різних ситуаціях. Практика

Стратегії взаємодії в різних ситуаціях. Практикум

  • — Робота з відповідальністю в рамках постановки цілей і завдань

Види і способи контролю для складних співробітників

  • — Наскрізна робота з мотивацією
  • — Управління ставленням до роботи
  • — Робота з психологічним настроєм
  • — Виявлення та коригування проблемних зон
  • — Повернення "до життя"
Документ об окончании

По завершению мероприятия каждый участник получает диплом


Форма обратной связи


Введите Вашу контактную информацию и в ближайшее время с Вами свяжется менеджер-консультант.

Заполнение формы не накладывает на Вас никаких обязательств.

Введите имя
Укажите Вашу фамилию
Укажите компанию
Укажите Вашу должность
Укажите свой телефон
Укажите адрес электронной почты
Да, я хочу получать еженедельную рассылку новостей.
 Добавить примечание

Информация, которая передается посредством этой анкеты, конфиденциальна и не подлежит передаче третьим лицам.




bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГИЯ: Стратегия, Маркетинг, Изменения, Финансы, Персонал, Качество, ИТ
АКТУАЛЬНО: Новости, События, Тенденції, Интервью, Бизнес-образование, Комментарии, Рецензії, Консалтинг
СЕРВИСЫ: Бизнес-книги, Работа, Семинары, Форумы, Глоссарий, Цитаты, Рейтинги, Ресурсы, Статьи партнеров
ПРОЕКТЫ: Блог, Видео, Визия, Визионеры, Бизнес-проза, Бизнес-юмор

Страница Management.com.ua в Facebook    Отслеживать нас в Twitter    Подписться на RSS    Почтовая рассылка


Copyright © 2001-2018, Management.com.ua
Портал создан и поддерживается STRATEGIC