вебинар
Електронна трудова книжка - Як? Коли? Що робити? Практичні дії та лайфхаки

Управление персоналом →  Кадровое делопроизводство
Предыдущие даты проведения:
30 июня 2020
Компания-организатор:
Тренеры:
Мероприятие состоялось
 
Продолжительность: 2 ч. (1 дн.)
Стоимость участия:
200 грн.

Без НДС

 
Связаться с менеджером компании-организатора по телефону:
(067) 504-84-84

Целевая аудитория вебинара "Електронна трудова книжка - Як? Коли? Що робити? Практичні дії та лайфхаки"

Майстерня невідкладної допомоги для Кадровика буде цікава для:

-     керівників кадрових служб;

-     інспекторів відділу кадрів;

-     HR- менеджерів;

-     бухгалтерів;

-     керівників підприємств;

-     спеціалістів на аутсорсі;

-     аудиторів;

-     усіх, хто цікавиться трудовим законодавством.

Цель вебинара

- допомога  для  практикуючих  спеціалістів  з  питань  кадрового  діловодства  в своєчасному застосуванні нових законодавчих змін;

- обмін практичними та корисними рекомендаціями між колегами;

- упорядкування процесу ведення кадрового діловодства.

Программа вебинара

1. Старт переходу на електронні трудові книжки.

2. Обов’язок роботодавця та права працівника у перехідний період.

3. Вимоги  пенсійного  фонду  та  дистанційний  онлайн-сервіс  «Електронна трудова книжка».

4. Аудит паперових трудових- усуваємо недоліки:

4.1 Відсутні трудові книжки у відділі кадрів – що робити кадровику?

4.2 Бланк трудової невстановленого зразка або підроблений– і що робити в такій ситуації?

4.3 Загублена трудова: як повідомити про це працівника і що йому робити?

4.4 Дублікат трудової- коли він необхідний?

4.5 Невірний запис в трудовій- що з цим робити?

5. Скануємо… Вводимо…Надсилаємо….

6. Уникаємо гніву працівника та штрафних санкцій після перевірки.

Весь матеріал базується на свіженькій Постанові уряду № 1084 від 27.11.2019 та старенькій Інструкції № 58 від 29.07.1993.

Дополнительная информация

Майстерня невідкладної допомоги для Кадровика - це серія регулярних онлайн-зустрічей, на яких експерт з трудових відносин та кадрового діловодства, бізнес-тренер Вікторія Бондарчук кожного разу буде обговорювати важливі та актуальні питання у сфері кадрового обліку:

- зміни, які були внесені або очікуються в майбутньому до трудового законодавства України;

- практичні кейси;

- відповіді на питання та лайфхаки від кадровика-практика.

Одна онлайн-зустріч- одна актуальна тема.

Формат: вебінар за допомогою платформи ZOOM


Форма обратной связи


Введите Вашу контактную информацию и в ближайшее время с Вами свяжется менеджер-консультант.

Заполнение формы не накладывает на Вас никаких обязательств.

Введите имя
Укажите Вашу фамилию
Укажите компанию
Укажите Вашу должность
Укажите свой телефон
Укажите адрес электронной почты
Да, я хочу получать еженедельную рассылку новостей.
 Добавить примечание

Информация, которая передается посредством этой анкеты, конфиденциальна и не подлежит передаче третьим лицам.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГИЯ: Стратегия, Маркетинг, Изменения, Финансы, Персонал, Качество, ИТ
АКТУАЛЬНО: Новости, События, Тенденції, Интервью, Бизнес-образование, Комментарии, Рецензії, Консалтинг
СЕРВИСЫ: Бизнес-книги, Работа, Семинары, Форумы, Глоссарий, Цитаты, Рейтинги, Ресурсы, Статьи партнеров
ПРОЕКТЫ: Блог, Видео, Визия, Визионеры, Бизнес-проза, Бизнес-юмор

Страница Management.com.ua в Facebook    Отслеживать нас в Twitter    Подписться на RSS    Почтовая рассылка


Copyright © 2001-2019, Management.com.ua
Портал создан и поддерживается STRATEGIC